Izbornik

Pretraga proizvoda:

Uvjeti kupnje

Općenito 

Internetska stranica www.limacshop.hr u vlasništvu je obrta pod nazivom Limač shop, Renata Filipčić Fio, Zivtov trg 8, 49210 Zabok, oib: 23886420992.

Svi materijali koje se nalaze na internetskoj stranici www.limacshop.hr ekskluzivno su intelektualno vlasništvo obrta Limač shop i mogu se koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava, te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. Limač shop omogućuje korištenje usluga i sadržaja internetske stranice www.limacshop.hr kako je regulirano ovim Uvjetima kupnje.

Ovi Uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača, te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Pojam Prodavatelj odnosi se dakle na Limač shop obrt za trgovinu, proizvodnju i usluge, Renata Filipčić Fio, Zivtov trg 8, 49210 Zabok, oib: 23886420992, telefon 049 223 265.

Pojam Kupca prvenstveno se odnosi na klasičnog potrošača kojeg štiti Zakon o zaštiti potrošača, dakle fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom usluga web trgovine prisutnih na web stranici Prodavatelja, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovne djelatnosti, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za svoje poslovne djelatnosti, te na sve ostale kupce.

Prodavatelj prodajom putem internet stranice www.limacshop.hr nastupa u svoje ime.

Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati i izjavi da je sa istima upoznat i suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe isti biti dostavljeni Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s tim da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen te će Prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti Kupca da je ugovor sklopljen.

Za valjano sklopljeni ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost.

Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom registracije.

Uvjeti kupnje podijeljeni su u niže razvrstane kategorije.

Pristup na internetske stranice www.limacshop.hr ponekad može biti nedostupan zbog radova, održavanja ili uvođenja novih sadržaja te u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje su izvan kontrole Prodavatelja, a koje će Prodavatelj nastojati otkloniti u najkraćem mogućem roku.

Glavna obilježja robe

Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama.

Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl. U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.

Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.limacshop.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl. U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.limacshop.hr prodavatelj zadržava pravo jednostrano raskinuti ugovor.

Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su dostupni, može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.

Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem je proizvod dobavljiv, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz naše web trgovine koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.

Cijena proizvoda

Cijene istaknute na web stranici www.limacshop.hr izražene su u kunama s PDV-om. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave i iz tog razloga se isti posebno plaćaju, a sve sukladno uvjetima i na način kako je to naznačeno ovim Uvjetima kupnje.

Prije potvrde narudžbe odvojeno je iskazana cijena proizvoda u kojoj je sadržan PDV, cijena dostave ako je naplatna, te konačna cijena kako bi Kupac imao uvid u konačnu cijenu koju plaća za naručenu uslugu kupnje.

U slučaju plaćanja e-bankarstvom ili općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.

Troškovi dostave

Dostava se vrši putem GLS-a na adresu koju ste naveli prilikom kupnje (obratite pažnju da prilikom kupnje možete definirati adresu isporuke različitu od adrese koja će se naći na računu). Cijena dostave za područje Republike Hrvatske je 30,00 hrk, a za kupovinu iznad 500,00 hrk dostava je besplatna. Cijena dostave za područje EU je 100,00 hrk. Cijena dostave priopćava se kupcu prilikom kreiranja narudžbenice za sve proizvode unutar same košarice prije samog potvrđivanja narudžbe.

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije

Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe

Uvjeti poslovanja

Ovi uvjeti vrijede za punoljetne i poslovno sposobne osobe s prebivalištem na teritoriju Europske unije. Naručivanjem i slanjem narudžbe u potpunosti pristajete na navedene uvjete.

Sve cijene su u kunama i s PDV-om. U slučaju pogrešno unesene cijene zadržavamo pravo izmjene uz prethodnu obavijest kupcu. Moguća su manja odstupanja u izgledu proizvoda u odnosu na njegovu sliku (trudili smo se u opisu proizvoda te razlike napomenuti).

Kako kupovati?

U obrtu Limač shop osim na našoj internet stranici, možete kupovati i osobno dolaskom u našu trgovinu, koja se nalazi na adresi Zivtov trg 8, Zabok.

On-line kupnja na našoj web stranici:

U našoj webtrgovini moguće je pregledati i naručiti sve proizvode iz ponuđenog asortimana. Kupnju tj. narudžbu proizvoda možete obaviti kao registrirani ili neregistrirani kupac. Ukoliko se registrirate prije (ili u toku kupnje) omogućujete nam slanje našeg promotivnog pisma na vašu e-mail adresu sa najnovijim ponudama i pogodnostima koje nudimo našim klijentima.

Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog obrasca. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.

Izjava o sigurnosti online plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta.
CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do  banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici.

Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke. Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

 

 

 

 
 
 
Postupak narudžbe
  1. Nakon pregleda proizvoda ukucajte željenu količinu u prozorčić (količinu možete naknadno promijeniti) i kliknite na tekst «Dodaj u košaricu». Otvorit će vam dijalog na kojem možete obaviti ili nastaviti sa kupnjom. Kliknite na “Dovrši kupnju”.
  2. Ako želite promijeniti količinu nekog proizvoda unesite promjenu u prozorčić pokraj proizvoda u koloni «Količina» i kliknite ažuriraj košaricu.
  3. Ako ste završili s odabirom možete nastaviti dalje klikom na «Blagajna» ili ako želite dodati još neki proizvod kliknite na «Nastavi kupovinu» te odaberite novi proizvod i ponovite prva 2 koraka za svaki proizvod.
  4. Ukoliko želite ukloniti neki proizvod iz košarice, kliknite na X s lijeve strane tog proizvoda i isti će nestati s popisa.
  5. Ukoliko imate kupon za dodatni popust, unesite kod u za to predviđen prozorčić.
  6. Nakon što ste zadovoljni sadržajem Košarice kliknite na «Blagajna» kako biste nastavili s postupkom kupnje.
  7. Ukoliko ste se prije kupnje već registrirali, unesite vaše podatke (unos podataka u polja označena crvenom zvjezdicom je obavezan).
  8. Ukoliko se niste registrirali prije kupnje ili niste uopće registrirani korisnik, biti će vam ponuđene tri opcije za nastavak kupnje.
  9. Ukoliko ste registrirani izaberite prvu opciju i unesite svoje registracijske podatke. Ako se ne možete sjetiti lozinke kliknite na «Zaboravljena lozinka» Nakon toga unesite svoje korisničko ime ili e mail te kliknite na «Pošalji lozinku». Nova lozinka će vam odmah biti poslana na vašu e mail adresu. Sada možete nastaviti s kupnjom.
  10. Ukoliko niste registrirani, a želite se registrirati, odaberite drugu opciju. Nakon postupka registracije nastavljate s kupnjom.
  11. Ukoliko želite obaviti kupnju, a ne želite se registrirati odaberite treću opciju (u tom slučaju ćete morati unijeti neke podatke o sebi, ali oni neće biti sačuvani u našoj bazi podataka registriranih korisnike, već služe samo jednokratno za tu kupnju).
  12. Nakon provjere i unosa dodatnih podataka za račun, označite polje Adresa dostave ukoliko se ta adresa razlikuje od adrese koja treba biti na računu. Nakon toga unesite podatke o adresi dostave.
  13. Odaberite način dostave i način plaćanja. Na ponudi će Vam biti automatski uračunati troškovi dostave. Plaćanje možete izvršiti na jedan od naših transakcijskih računa, kreditnim ili debitnim karticama, preko servisa PayPal ili prilikom dostave. Račun za Vašu narudžbu će biti dostavljen sa naručenim proizvodima.
  14. Još jednom pregledajte cijelu ponudu na ekranu te upišite eventualne napomen na dnu ponude (npr. poželjno doba dana za isporuku ili nešto drugo).
  15. Kliknite na «Predaj narudžbu»
  16. Ovime je proces naručivanja završen. Na Vašu e-mail adresu će u roku 1 radnog dana doći službena ponuda po kojoj možete izvršiti uplatu na jedan od naših transakcijskih računa, ili ćete biti usmjereni na kartično plaćanje ukoliko izaberete tu opciju, ili na servis PayPal. Ukoliko neki od proizvoda nije trenutačno dostupan, biti ćete telefonski ili putem e-maila kontaktirani od strane naših djelatnika koji će Vam pokušati pomoći preporukom zamjenskog proizvoda ili informacijom o dostupnosti nedostupnog proizvoda.
Postupak registracije

Registracijom nam omogućavate da Vam šaljemo naše promotivno pismo u kojemu Vas obavještavamo o novostima i pogodnostima za naše klijente.

Ukoliko imate problema s registriranjem ili kupovinom, molimo Vas nazovite nas i zatražite pomoć na broj 049 223 265 ili mobitel 099 375 2021.

Način plaćanja

Prilikom kupnje u našem web dućanu  možete izabrati između 4 načina plaćanja:

  1. Plaćanje po ponudi internet bankarstvom, virmanom ili općom uplatnicom. Plaćate po ponudi koju ćete dobiti na Vašu e-mail adresu, a ne prema ponudi koja će Vam se prikazati na ekranu nakon obavljene kupnje, pošto je ponuda koju dobijete e-mailom provjerena i ažurirana prema stanju skladišta. Na ponudi će biti istaknuta i cijena dostave. Plaćanje vršite na naš transakcijski račun u Privredna banka Zagreb d.d., IBAN: HR7723400091160283937 i nakon vidljive uplate na izvodu proizvode šaljemo GLS-om  u roku pet radnih dana.
  1. Gotovinsko plaćanje tj. plaćanje pouzećem kada plaćate dostavljaču prilikom same dostave. Napomena: prilikom plaćanja pouzećem proizvode šaljemo odmah po zaprimanju narudžbe, a vodite računa da GLS može naplatiti i uslugu preuzimanja novca.
  2. Plaćanje karticama (na rate i jednokratno) – proizvode je moguće kupiti uz plaćanje do 12 rata u minimalnom iznosu od 300,00 hrk na Maestro, Master, Visa ili Diners karticu ili jednokratno na svaku od ovih navedenih kartica bez obzira na iznos.
    4. Plaćanje putem PayPal servisa.

U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka, isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.

Uvjeti dostave

Naručeni proizvodi isporučuju se isključivo na područje Europske unije. Isporuka se obavlja putem GLS-a.

Robu (koja je dostupna na skladištu) dostavljamo u roku od 2 do 7 radnih dana tamo gdje postoji organizirana dostava, direktno na navedenu adresu. Tamo gdje nije organizirana dostava, dostavljač Vas obavještava o prispijeću pošiljke koju možete podići u uredu GLS-a u roku od 5 dana.

Ukoliko dođe do nemogućnosti isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.

Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.

Kada Prodavatelj  putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti proizvod potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:

  • dan prijema narudžbe
  • vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
  • vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
  • neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

Privatnost podataka

Vaši podaci, koje dobrovoljno dajete prilikom procesa registracije, koristit će se prilikom procesa kupnje te za slanje promotivnog pisma i ostalih informativnih materijala koje osiguravamo našim klijentima. Registracijom izjavljujete suglasnost s tom praksom. Podaci koje nam dajete prilikom anonimne kupnje neće biti pohranjeni za daljnju upotrebu.

Vaše osobne podatke štitimo sukladno Uredbi o zaštiti osobnih podataka. Imate pravo zatražiti ispravak, izmjenu ili nadopunu nepotpunih ili neažuriranih podataka, a ukoliko ne želite primati informativne podatke od nas, možete to zatražiti putem e-maila ili telefonski.

Limač shop se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Limač shop-a i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Jednostrani raskid ugovora

Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu na gore opisani način ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.

Ako Prodavatelj ne obavijesti Kupca o ovom pravu, pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora prestaje u roku 12 mjeseci od isteka roka za raskid (rok od 12 mjeseci počinje teći nakon isteka roka od 14 dana koji je predviđen za redovni raskid u slučaju uredne obaviještenosti). Ako je pak obavijest o pravu na jednostrani raskid dostavljena u roku od 12 mjeseci, pravo na jednostrani raskid prestaje po isteku roka od 14 dana od dana kada Kupac primi tu obavijest.

Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora (kliknite ovdje za preuzimanje), kojeg može ispuniti i poslati na mail adresu [email protected] ili poštom na adresu prodavatelja Limač shop, Zivtov trg 8, 49210 Zabok. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkim putem.

Povrat novca

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Troškove povrata robe snosi Kupac. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu.

Robu možete vratiti osobno ili poštom na dokaziv način na adresu Limač shop, Zivtov trg 8, 49210 Zabok. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučenom pošiljkom) robu osobno nama u naše skladište.

Pravo na povrat novca korisnik stječe i ukoliko ne želi zamjenski proizvod, a roba nije isporučena u skladu sa narudžbom, isporučena roba ne odgovara proizvođačkim specifikacijama, ako je došlo do oštećenja prilikom isporuke i ako se sumnja u zdravstvenu ispravnost proizvoda.

Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

  • ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupca;
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju;
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Odgovornost za materijalne nedostatke / Reklamacije

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, a takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Molimo Kupca da nas kontaktira kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je Kupac dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.

Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail [email protected] ili poštom na adresu prodavatelja: Limač shop, Zivtov trg 8, 49210 Zabok, s naznakom Reklamacija. U slučaju nemogućnosti dostave pisanog oblika, Kupac može reklamaciju prijaviti telefonskim putem na broj telefona 049 223 265 ili mobitela 099 375 2021.

Reklamacija treba sadržavati: a) naziv artikla, b) kratak opis reklamacije, c) broj artikala na koje se odnosi reklamacija.

Dostavljene reklamacije bit će obrađene u što kraćem vremenskom periodu. Također radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, Kupci se mole da u prigovoru navedu broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • ako roba nije isporučena u skladu s narudžbom
  • ako isporučena roba ne odgovara proizvođačkim specifikacijama
  • ako je došlo do oštećenja prilikom isporuke
  • ako se sumnja u zdravstvenu ispravnost proizvoda.

Ukoliko prilikom isporuke primatelj ustanovi oštećenje pošiljke, dužan je izraditi zapisnik o stanju robe u pošiljci, koji ovjeravaju zajednički primatelj i vozač, te takav dokument može biti temelj za nadoknadu štete.

Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, te zamjenu proizvoda.

Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije te vratiti robu na trošak Kupca.

Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan, te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.

U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom  u cijelosti snosi Prodavatelj.

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

Trajanje ugovora

Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi Uvjeti kupnje sastavni su dio ugovora.

Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka

Ova pravila određuju i reguliraju kako Prodavatelj koristi te štiti sve informacije koje kupci istome dostavljaju kada koriste web stranicu www.limacshop.hr.

Osobni podatak je svaka informacija koja se odnosi na određenu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može odrediti. Konkretno, osobnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet kupca (primjerice ime i prezime, e-mail adresa, adresa stanovanja i sl.).

Obrada osobnih podataka je svaka radnja ili skup radnji izvršenih na osobnim podacima, bilo automatskim sredstvima ili ne, kao što je prikupljanje, snimanje, organiziranje, spremanje, prilagodba ili izmjena, povlačenje, uvid, korištenje, otkrivanje putem prijenosa, objavljivanje ili na drugi način učinjenih dostupnim, svrstavanje ili kombiniranje, blokiranje, brisanje ili uništavanje, te provedba logičkih, matematičkih i drugih operacija s tim podacima.

Registracijom na internet stranici www.limacshop.hr, kupnjom kao gost ili pristupanjem samoj stranici, kupac daje suglasnost da Prodavatelj obrađuje njegove osobne podatke navedene u registracijskoj formi, te podatke o narudžbama, kao i podatke dostupne u procesu plaćanja usluge i dr. podatke. Isti podaci koriste se u svrhu sklapanja ugovora, te u svrhu upoznavanja prodavatelja s kupovnim navikama kupaca, kao i u informativne svrhe, te svrhe promidžbe usluga i proizvoda prodavatelja. Prodavatelj se obvezuje čuvati privatnost osobnih podataka svih  Kupaca, te će s istima postupati u skladu sa Uredbom o zaštiti osobnih podataka, odnosno drugim primjenjivim propisima. Sve gore navedene osobne podatke Prodavatelj ne smije neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnim trećim osobama, osim u slučajevima kada to poseban zakon dozvoljava ili je pak potrebno u svrhu realizacije ugovornih obveza. Svi djelatnici Prodavatelja i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Korisnički podaci kupaca pohranjuju se na web dućanu u slučaju registriranih kupaca. Ukoliko u budućnosti želite mijenjati i brisati svoje korisničke podatke (uključujući i vaše komentare / recenzije proizvoda), molimo da kupovinu obavljate kao registrirani kupac. Registracija se vrši na stranici Moj račun.

Ukoliko ste dosadašnje kupovine obavili kao neregistrirani kupac, te želite ispis informacija o vašim dosadašnjim narudžbama, molimo da nas kontaktirate na sljedeći način: [email protected], 049 223 265 (e-mail adresa, broj telefona).

Ukoliko želite zadržati vaš korisnički račun, ali želite da uklonimo vaš komentar / recenziju, molimo da nas kontaktirate e-mailom ili telefonom: [email protected], 049 223 265, 099 375 2021.

Ukoliko ste koristili naše web obrasce (newsletter, obrasce za preuzimanje kupona i sl.), te želite urediti svoje podatke ili se ukloniti s naše mailing liste, možete to učiniti putem linkova koji se nalaze u svim promotivnim e-mailovima koje od nas dobijete.

Također svaki registrirani korisnik sa svoje nadzorne ploče može pregledavati svoje posljednje narudžbe, urediti svoje adrese za naplatu i dostavu i urediti svoju lozinku i detalje korisničkog računa.

U slučaju promjene bilo kojeg od osobnih podataka (npr. mjesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, kada kupac nije u mogućnosti sam promijeniti i ažurirati podatke, dužan je o promjeni obavijestiti Prodavatelja na mail adresu [email protected]. U slučaju da Kupac ne želi da Prodavatelj više na bilo koji način obrađuje podatke istoga, te zahtijeva brisanje podataka o istome, a da nije u mogućnosti sam otkazati pohranu podataka i iste izbrisati, mora to Prodavatelju javiti, i to putem e-mail poruke na e-mail adresu [email protected].

Kolačići

Naša web stranica www.limacshop.hr koristi „cookie“ programe kao identifikator sesije, odnosno „cookie“ sadrži tzv. ‘session id’, kako bi se osiguralo da tijekom trajanja sesije webshop prepoznaje i pamti kupčev preglednik (browser), a samim time i kupca, te na taj način omogući kupnju.

Kako bi posjet ovoj internetskoj stranici bio što ugodniji, funkcionalniji i praktičniji, ova internet stranica sprema na vaše računalo određenu količinu informacija, takozvanih cookies (kolačići). Oni služe da bi web stranica radila optimalno i kako bi se poboljšalo vaše iskustvo pregledavanja i korištenja. Posjetom i korištenjem ove web stranice pristajete na upotrebu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati web stranicu, ali vam neke mogućnosti neće biti dostupne.

Što je cookies (kolačić)?

Kolačić (eng. cookies) je skup informacija spremljenih na Vaše računalo, mobitel ili tablet, koje mogu biti dostavljene neposredno od strane web stranice koju posjetite (kolačići od prve strane) ili u suradnji i za potrebe web stranice od treće strane (kolačići treće strane). Svrha kolačića je u pravilu pohranjivanje tj. spremanje nekih Vaših postavki, samih postavki za web stranicu i sl. Nakon što opet otvorite web stranicu, Vaš internetski preglednik šalje natrag kolačiće koji pripadaju ovoj web stranici. To omogućuje stranici da prikaže informacije prilagođene Vašim potrebama. Osim jednostavnih informacija, kolačići mogu imati širok raspon informacija, uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako Vi to omogućite. Sama web stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu. Iako radnje pohrane i slanja kolačića Vama nisu vidljive njih je moguće kroz postavke internetskog preglednika izbrisati ili postaviti automatsko prihvaćanje ili odbijanje kolačića.

Ovom praksom se trenutno služi preko 90% internetskih stranica te se prije pohrane kolačića prema direktivi Europske unije mora zatražiti Vaš pristanak.

Kako ih onemogućiti?

Želite li onemogućiti spremanje kolačića na svoje računalo, možete to učiniti. Sam čin blokiranja mogao bi imati negativan učinak na korištenje web stranice. Kako bi isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke i konfiguracije vašeg internetskog preglednika. U izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.

Koje vrste kolačića postoje?

Postoje dvije vrste kolačića a to su privremeni i trajni kolačići.

Što su privremeni kolačići?

Privremeni kolačići ili kolačići sesije uklanjaju se s računala po zatvaranju internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju privremene podatke.

Što su trajni kolačići?

Stalni ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa internet preglednika. Pomoću njih web-mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.

Kolačići prve i treće strane?

Kolačići prve strane dolaze od strane internetske stranice koju pregledavate, a prema vrsti mogu biti privremeni ili stalni. Njihova svrha je pohrana podataka korisnika kada ponovno posjeti stranicu.

Kolačići treće strane dolaze s drugih web mjesta poput oglašivačkih platformi te je najčešća namjena u marketinške svrhe.

Na www.limacshop.hr koristimo kolačiće kako bismo korisnicima pružili što kvalitetnije korisničko iskustvo!

Podijelite s prijateljima

Zgrabite kupon s popustom od 5% na cijeli asortiman

  • Kupon vam stiže u e-mail inbox za najviše nekoliko minuta.
  • Kupon možete iskoristiti za bilo koji iznos narudžbe u web trgovini (ne u našoj fizičkoj trgovini).
  • Kupon nije moguće iskoristiti za proizvode koji su već sniženi ili su na akciji.
  • Ako vama nije potreban, kupon možete pokloniti i vama dragoj osobi.

Newsletter

Greška - pokušajte opet!
Hvala - provjerite vaš e-mail!
Besplatna dostava
za narudžbe preko 500 kn
Plaćanje karticama
kao i virmanom, te pouzećem
Akcijske ponude
svakog tjedna
Košarica
U košarici nema proizvoda!
Nastavite s kupovinom
0
Odaberite polja, možete koristiti drag and drop za poredak.
  • Fotka
  • Šifra
  • Ocjena
  • Cijena
  • Stanje
  • Raspoloživost
  • U košaricu
  • Opis
  • Sadržaj
  • Težina
  • Dimenzije
  • Dodatne informacije
  • Karakteristike
  • Dodatne karakteristike
  • Dodatna polja
Dotaknite izvan trake za zatvaranje
Usporedi
Lista želja 0